Кањижа је добитник Дијамантске награде за маркетинг дестинације!

17.09.2021.
 

Завод за маркетинг и туризам при Универзитету Мишколц, заједно са Маркетиншким савезом Мађарске по седми пут је објавио позив за доделу признања под именом „Дијамантска награда за маркетинг дестинацију“. Оснивачи овог престижног признања ову награду из године у годину додељују најистакнутијим маркетиншким решењима са циљем доприноса популарности и препознатљивости маркетинг дестинације као комплексном делатношћу. 

Ове године своју пријаву је предала и Општина Кањижа. Hello Kanjiža је бренд Локалне самоуправе Кањижа, чији је циљ да пружа јединствен приказ општине и туристичке понуде и да промовише исто у земљи и у иностранству. Спољно-комуникациона маркетиншка решења протеклих годину и по дана је оценио високостручни жири састављен од експерата и доделио Дијамантску награду. Са поносом можемо истаћи да је Кањижа прва општина која је добитник ове награде ван територије Мађарске. 

Награде је доделио Иштван др Пишкоти, професор Универзитета у Мишколцу и Арпад др Пап-Вари, потпредседник Маркетиншког савеза Мађарске. Арпад др Пап-Вари је у свом обраћању посебно поздравио представнике Кањиже и изразио је наду да ће убудуће бити још више пријављених из прекограничних регија. 

Награду је преузео Роберт Фејстамер, председник општине Кањижа, у Будимпешти, на конференцији у оквиру које је уприличена свечана додела признања.